O přijetí vaší objednávky vás budeme informovat emailem do 15 minut od odeslání objednávky. Objednané zboží pro vás zabalíme a pošleme neprodleně po obdržení objednávky. Při odesílání vás o expedici zboží budeme informovat emailem, ve kterém uvedeme přesnou částku za zboží včetně poštovného, způsob dodání a číslo zásilky. Reálně můžete očekávat doručení balíku během 1-3 pracovních dnů.

Ceny a způsoby doručení

Vaši objednávku si můžete nechat doručit po celé České republice. Jako způsob dopravy můžete zvolit osobní odběr na prodejnách Fashia.cz, osobní odběr na partnerském odběrném místě sítí Zásilkovna nebo přepravní službu PPL. Rádi a často využíváme oblíbené akce "doprava zdarma" - aktuální informace o minimální hranici objednávky vždy najdete na homepage Fashia.cz



Zasilkovna

Osobní odběr v síti Zásilkovna

Objednávku si můžete nechat doručit na více než 4000 odběrných míst v partnerské síti Zásilkovna. Poplatek za osobní vyzvednutí na výdejním místě je 55 Kč s DPH v případě objednávky nad 500 Kč doprava je zdarma. 

  • Objednávku můžete sledovat online.
  • Do doručení objednávky na odběrné místo budete informováni SMS a mailem, od této chvíle máte 7 dní na vyzvednutí.
  • Objednávku můžete vyzvednout díky heslu obsaženém s informačí SMS a mailu.
  • Lhůtu k vyzvednutí si můžete prostřednictvím SMS prodloužit až na 21 dní.




ppl

Expresní dopravní služba PPL

Pokud rádi nakupujete z pohodlí domova a chcete naplno využít všech výhod internetového prodeje i s doručením až domů, pak je pro vás určený způsob dopravy PPL. Poplatek za doručení PPL po ČR je 69 Kč s DPH, při platbě na dobírku je dále účtován poplatek 39 Kč s DPH.

  • PPL doručuje balíky ve všední dny od 8 do 18 h.
  • Doručovatel vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání - čas doručení, výši dobírky (v případě, že jste už neuhradili zboží on-line pomocí vaší platební karty)
  • V případě dobírky můžete uhradit částku za balík hotově nebo platební kartou přímo u řidiče při předání zásilky (možnost platit kartou jen pro dodání na území České republiky).
  • Pokud Vás řidič nezastihne při prvním pokusu o doručení, zanechá v poštovní schránce oznámení a doručí vám zásilku následující pracovní den.
  • Při doručování zboží na Slovensko předá PPL balík doručovací službě InTime, která vás bude dále kontaktovat pro předání zboží.
  • Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz.


Převzetí a reklamace - pokud je zjištěna při přebírání zásilky závada, poškození či nekompletnost zásilky, je nutné ihned na místě sepsat s obsluhou výdejny zápis o škodě (obsluha je povinna jej mít u sebe), který podepíšou obě strany a příjemce si ponechá u sebe jeho kopii. Na pozdější reklamace způsobené přepravou nebude brán zřetel!