500 Server Error

Oops, something went wrong.

Try to refresh this page or feel free to contact us if the problem persists.

Vrácení zboží

Vrácení zboží

Jak postupovat, když Vám zakoupené zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit v zákonné 14denní lhůtě?

Při nákupu přes internetový obchod máte dle § 1829 občanského zákoníku jako spotřebitel právo od smlouvy do 14 kalendářních dnů od převzetí zásilky bez udání důvodu odstoupit. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, je povinen předat nebo zaslat zpět zboží ve lhůtě nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. V ideálním případě nám prosím posílejte zboží v původním obalu.

Zboží nesmí být použité nebo poškozené.

Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách.

Právo vrátit zboží do 14 dnů od převzetí zboží máte jen při nákupu přes internetový obchod. 

O průběhu vrácení zboží vás budeme informovat e-mailem.
 


Vrácení zboží

Pokud vám zboží nevyhovuje a chcete ho vrátit, pošlete nám ho zpět. Vracené zboží dobře zabalte, aby nedošlo k jeho poškození během přepravy.

Jelikož Vám chceme ušetřit čas tak můžete vrátit zboží pomoci Zásilkovny kde vrátka je levnější a stojí Vás 100,- Kč s DPH. Částka bude odečtena od vráceného produktu. Pokud je zboží levnější než odeslání zpět k nám budeme požadovat od Vás doplatek se kterým souhlasíte využitím služby. 

Postup pro odeslání zboží je jednoduchý stačí sdělit tento kód: 95047902 na Zásilkovna point a to je vše. 

Stáhněte a přiložte kopii dokladu o nákupu a také stáhněte a vyplňte formulář k vrácení zboží případně k výměně. 

Formulář k vrácení a výměně zboží ke stažení ZDE

Peníze za zboží i zaslání objednávky pošleme na Váš bankovní účet či poštovní poukázkou co nejdříve, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Poštovné za vrácení balíku v tomto případě hradí zákazník, nikoliv prodejce, a to i v případě, že zákazník získal od prodejce doručení balíku na svou adresu zdarma. Druhou možností je osobní vrácení v jedné z kamenných prodejen, které je zdarma.

Podrobnější informace naleznete v obchodních podmínkách.


Původní balení zboží

Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. Zboží si můžete vyzkoušet, nemělo by však dojít k jeho zjevnému opotřebení. Je třeba brát v úvahu náklady, které bude mít Fashia s.r.o. s uvedením do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě. S ohledem na různorodost zboží mohou být tyto náklady různě vysoké a řeší se individuálně. Tyto náklady pak mohou být započteny s částkou za vrácené zboží.


Adresa pro zasílání zboží:

“VRATKA”

Fashia s.r.o.

Karvinská 577/1

Český Těšín, 737 01

(zboží v žádném případě neposílejte na dobírku)